? چگونه حساب اینستاگرام را به اکانت بیزینس تغییر دهیم؟
18 مهر 1400 ساعت 12:03

? چگونه حساب اینستاگرام را به اکانت بیزینس تغییر دهیم؟

? اکثریت کاربران اینستاگرام از حساب شخصی استفاده می‌کنند. تنها نوع حساب کاربری در اینستاگرام که قابلیت خصوصی شدن دارد و کاربر می‌تواند افرادی که صفحه شان را دنبال می‌کنند و پست‌هایشان را می‌بینند کنترل کنند. اما اگر به منظور تولید محتوا از اینستاگرام استفاده می‌کنید یا در حال معامله و خرید و فروش در این شبکه اجتماعی هستید، اکیدا توصیه می‌شود که از حساب‌های Creator یا Business استفاده کنید.

? اگر اینفلوئنسر یا یوتیوبر هستید یا به صورت انفرادی محتوا تولید می‌کنید، پیشنهاد می‌شود نوع حساب اینستاگرام خود را به Creator تغییر دهید که دارای امکاناتیست که باعث می‌شود کار شما بیشتر دیده شود و به شما در مسیر حرفه‌ای شدن کمک می‌کند. اما اگر صاحب کسب و کار هستید و قصد تجارت را در اینستاگرام دارید، Business نوع حسابیست که باید انتخاب کنید. در حالی که تفاوت بسیار کمی بین این دو نوع حساب حرفه‌ای اینستاگرام وجود دارد اما کاربران با حساب Creator می توانند جزئیات تماس خود را پنهان کنند، در حالی که حساب Business بیشتر شبیه به یک حساب شخصی عادی است.

?اگر قصد دارید حساب شخصی خود را به نوعی دیگر، بیزینس یا Creator تغییر دهید، وارد اینستاگرام شوید و به صفحه پروفایل خود بروید. روی سه خط کوچیک بالا سمت راست لمس کنید تا منو ظاهر شود.

? وارد قسمت Settings شوید و بعد به بخش Account بروید
? گزینه Switch to Professional Account را لمس کنید و مراحل تنظیم را ادامه دهید.
? در مراحل بعد شما این فرصت را دارید که نوع بیزینس خود را مشخص کنید. به پیج فیسبوک خود متصل شوید، جزئیات مکان و تماس خود را وارد کنید و همچنین نوع حساب خود را از بین دو گزینه Business یا Creator انتخاب کنید.


پست‌های مشابه

نظرات

(0)

دیدگاه شما

وارد کردن یکی از فیلد های موبایل و یا ایمیل الزامی باشد