سیاست‌های حریم خصوصی اپل درآمد پلتفرم‌های تبلیغاتی را میلیاردها دلار کاهش داده است
11 آبان 1400 ساعت 11:30

سیاست‌های حریم خصوصی اپل درآمد پلتفرم‌های تبلیغاتی را میلیاردها دلار کاهش داده است

? گفته می‌شود سیاست‌های حریم خصوصی اپل منجر به ضرر هنگفتی برای پلتفوم‌های ارائه‌دهنده تبلیغات شده است و ظاهرا فیسبوک، اسنپ چت، توییتر و یوتیوب بیشتر از دیگران تحت تأثیر قرار گرفته‌اند.

? مدتی پیش اپل قابلیت‌های جنجالی حریم خصوصی را در iOS و سایر سیستم‌عامل‌هایش منتشر کرد و گمان می‌رفت که قابلیت‌های مذکور تأثیر انکارناپذیری بر شرکت‌هایی که عمده درآمدشان از ردیابی کاربران برای ایجاد تبلیغات هدفمند است، خواهد داشت. درواقع، کوپرتینویی‌ها با راه‌اندازی قابلیت شفافیت ردیابی برنامه (ATT) در ماه آوریل، برخی از سیاست‌های حریم خصوصی آیفون‌ها را اصلاح کردند تا کاربران کنترل بیشتری روی داده‌هایشان داشته باشند.


پست‌های مشابه

Mozhgan Bolandin Mozhgan Bolandin
maryam shokati maryam shokati
maryam shokati maryam shokati
maryam shokati maryam shokati

نظرات

(0)

دیدگاه شما

وارد کردن یکی از فیلد های موبایل و یا ایمیل الزامی باشد