حذف اسپم ها از تقویم
26 اردیبهشت 1401 ساعت 12:12

حذف اسپم ها از تقویم

 

می‌دانیم که استفاده از تقویم، راهی عالی برای برنامه‌ریزی و پیگیری کلیه کارهایی است که باید آن‌ها را انجام دهیم. به‌عنوان یک بزرگسال، استفاده از تقویم تقریبا ضروری است، مخصوصا مواقعی که بخواهید در یک جلسه شرکت کرده و در سمینارها حضور بموقعی داشته باشید. هر انسانی در زندگی مشغله‌های فکری زیادی دارد و به یک ابزار کامل برای یادآوری اتفاقات و عدم فراموشی نیاز دارد.

متاسفانه اسپم‌ها هر لحظه در تقویم می‌توانند برای‌مان مزاحمت ایجاد کنند. با خواندن این مقاله، ما متوجه می‌شویم که شما نیز یکی از قربانی‌های اسپم تقویم‌ها در آیفون و آیپد هستید. این روند می‌تواند دردسر زیادی را ایجاد کند، بنابراین ما تلاش می‌کنیم که شیوه‌های رهایی از این مشکل را به‌صورت کامل بررسی کنیم.

روش‌هایی که در ادامه مطرح خواهیم کرد، به شما کمک می‌کنند تا از بروز این مشکلات در دستگاه خود جلوگیری کرده و اسپم‌ها را به‌طور کامل حذف کنید. نحوه‌ی حذف اسپم از تقویم در آیفون و آیپد را می‌توانید دنبال کنید.

4 راه ساده برای حذف اسپم تقویم آیفون و آیپد

اگر هنوز هیچ رویداد اسپمی را رد نکرده‌اید، هیچگاه روی آن اسپم کلیک نکنید. هر نوع پاسخی به فرستنده‌ی شخصی که اسپم را ارسال می‌کند، به وی اطلاع خواهد داد که ایمیل شما فعال شده است. چنین روندی باعث می‌شود که حتی اگر همه‌ی اسپم‌های خود را رد کنید، رویدادها و اسپم‌های بیشتری به شما ارسال شود.

خوشبختانه چند روش وجود دارد که شما می‌توانید این اسپم‌های ناخواسته را از تقیوم خود حذف کنید. اسپم‌هایی که می‌توانند به‌صورت رویداد جدید در تقویم شما ذخیره شده و مدام نمایش داده شوند. این مراحل را در ادامه دنبال کنید.


پست‌های مشابه

maryam shokati maryam shokati
Mozhgan Bolandin Mozhgan Bolandin
Mozhgan Bolandin Mozhgan Bolandin
Farima Ramezani Farima Ramezani
Mozhgan Bolandin Mozhgan Bolandin

نظرات

(0)

دیدگاه شما

وارد کردن یکی از فیلد های موبایل و یا ایمیل الزامی باشد