طراحی آیفون 14 کاملا دگرگون خواهدشد
07 مهر 1400 ساعت 16:11

طراحی آیفون 14 کاملا دگرگون خواهدشد

 

با اینکه تنها چند روز از رونمایی اپل از اعضای خانواده آیفون 13 گذشته، شایعات درباره آیفون 14 آغاز شده‌اند. مارک گورمن، تحلیلگر بلومبرگ، در گزارشی ادعا کرده که طراحی آیفون 14 به کلی دگرگون خواهد شد.‌

?در این گزارش آمده که تغییرات اندک ایجاد شده در آیفون 13 به دلیل آن بوده که مهندسین اپل در حال کار بر روی تحول کلی طراحی برای نسل بعدی بوده‌اند. به گفته گورمن ایجاد این تغییرات به زمان بسیار بیشتری نیاز داشته و به همین دلیل آیفون 13 با طراحی مشابه آیفون 12 معرفی شده است.
پیش از این مینگ‌چی‌کو، دیگر تحلیلگر محصولات اپل، نیز ادعا کرده بود اپل قصد دارد در سال 2022 ناچ را به کلی از آیفون‌ها حذف کند. البته او گفته بود این اتفاق تنها برای مدل‌های پرو خواهد افتاد و در عوض، طراحی حفره‌ای برای آیفون‌ها به کار گرفته می‌شود.‌

?از دیگر شایعات منتشر شده درباره آیفون 14 می‌توان به حذف مدل مینی و اضافه شدن یک مدل قدرتمند دیگر با نام آیفون 14 مکس اشاره کرد. در نتیجه ترکیب اعضای سری بعدی شامل آیفون 14، آیفون 14 مکس، آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس خواهد بود.
بسیاری انتظار دارند در آیفون‌های سال آینده شاهد به کارگیری تکنولوژی حسگر اثرانگشت زیرنمایشگر باشیم. اما بعید نیست این اتفاق رخ ندهد. همچنین شایعاتی درباره معرفی آیفون‌های تاشو در سال 2024 هم به گوش می‌خورد که تا آن زمان مسیری بسیار طولانی در پیش است.


پست‌های مشابه

maryam shokati maryam shokati
maryam shokati maryam shokati
maryam shokati maryam shokati

نظرات

(0)

دیدگاه شما

وارد کردن یکی از فیلد های موبایل و یا ایمیل الزامی باشد