لایک کردن استوری ها به زودی در اینستاگرام
25 آبان 1400 ساعت 12:19

لایک کردن استوری ها به زودی در اینستاگرام

بر اساس خبری که به تازگی توسط الساندرو پالوتزی منتشر شده است، به نظر می‌رسد اینستاگرام قصد دارد به زودی قابلیت لایک کردن استوری ها را در اختیار کاربران قرار دهد.

همان طور که می‌دانید، در حال حاضر واکنش به استوری ها تنها به شکل ارسال پیام خصوصی در دایرکت امکان پذیر است. اما بر اساس خبری که توسط حساب کاربری الساندرو پالوتزی که سابقه قابل توجهی در به اشتراک گذاشتن ویژگی های در حال توسعه اینستاگرام دارد، منتشر شده است، اطلاعات لایک شدن استوری ها در همان بخش آمار مشاهده استوری توسط فالوئرها، به نمایش در می‌آیند.

از طرفی اینستاگرام در حال تکمیل قابلیت جدید دیگری نیز می‌باشد که به برگزارکنندگان لایوهای اینستاگرامی، اجازه خواهد داد تا برای لایو خود، یک مدیر انتخاب کنند. مدیر می‌تواند از بین شرکت کنندگان و بینندگان لایو انتخاب شود و توانایی بستن یا باز کردن کامنت ها، ذخیره کامنت ها و نمایش آنها به شخص برگزارکننده لایو را خواهد داشت‌. 
باید به این نکته نیز اشاره کرد که در حال حاضر این قابلیت ها، تنها در اختیار فردی است که پخش زنده اینستاگرامی را آغاز می‌کند.‌

لازم به ذکر است که هنوز مشخص نیست که این قابلیت‌ها چه زمانی به اینستاگرام اضافه خواهند شد، اما از آنجایی که به تازگی رقابت شدیدی بین این پلتفرم و تیک ‌تاک وجود دارد و با توجه به سیاست های جدید اینستاگرام، احتمالا تا پایان سال 2021 میلادی، این قابلیت‌ها به اینستاگرام اضافه خواهند شد.


نظرات

(0)

دیدگاه شما

وارد کردن یکی از فیلد های موبایل و یا ایمیل الزامی باشد