قابلیت های اپل واچ
26 اردیبهشت 1401 ساعت 11:47

قابلیت های اپل واچ

 

اپل واچ یکی از بی نظیرترین و در واقع منحصر بفردترین محصولات شرکت اپل می باشد که یک گجت پوشیدنی هوشمند و خارق العاده ای است که می تواند بصورت مستقیم به گوشی اپل متصل شود و هر اتفاقی که در گوشی رخ می دهد را در صفحه نمایش کوچک خود نمایش دهد. برای مثال این گجت هوشمند بقدری پیشرفته است که می توانید تصاویر، گوگل مپ، کنترل مستقیم آهنگ در حال پخش در گوشی و... از آن استفاده کنید که این واقعا کاربردی است.

با این حال از زمان معرفی اولین اپل واچ که در سال 2016 بود، تا هم اکنون 5 سری رونمایی شده است که در هر سری قابلیت ها و امکانات مختلفی به ساعت هوشمند اپل اضافه شده است که باعث بهتر شدن این گجت پوشیدنی شده که این روزها دارای طرفداران بسیار زیادی می باشد. اما اگر شما تمایل به آشنایی با ساعت های اپل واچ به همراه قیمت و مشخصات سری های مختلفی که تاکنون رونمایی شده اند را دارید، در ادامه این گزارش از دکترموبایل می توانید با سری های مختلف اپل واچ آشنا شوید. همراه ما باشید.

گجت هوشمن اپل واچ همانند سایر گجت های هوشمند دارایشارژر می باشد که شارژر این ساعت هوشمند بصورت مگنتیک است. همان گونه که تصویر مشاهده می کنید، قسمتی که پل واچ بر روی آن قرار می گیرد، قسمت گردشارژر است که با نزدیک کردن ساعت به شارژر، با مغناطیس به آن می چسبد و شروع به شارژ کردن اپل واچ می کند. همچنین لازم به ذکر است که مدت زمان شارژ کامل اپل واچ 90 دقیقه است و در این مدت زمان، به مدت 18 ساعت آماده بکار می شود.


نظرات

(0)

دیدگاه شما

وارد کردن یکی از فیلد های موبایل و یا ایمیل الزامی باشد