سوالات متداول

ما اینجا هستیم تا به شما پاسخ دهیم
کلی
کلی
چگونه سفارش پستی خود را پیگیری کنم ؟
آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟
شرایط بازگرداندن وجه در دکترموبایل چیست ؟
چگونه میتوانم از کد تخفیف استفاده کنم ؟
آیا ممکن است در پرداخت اینترنتی ناموفق ، مبلغ از حساب من کم شده باشد ؟
چطور میتوانم امتیاز‌ بگیریم ؟
آیا امکان خرید حضوری وجود دارد؟
در صورتی که محصول تحویل داده شده، دارای اشکال یا نقص باشد، چه کار کنم؟
کالاهای خریداری شده با گارانتی و تحویل داده شده، اگر بعد از چند روز دچار خرابی شده و یا از کار افتاده باشد به کجا باید مراجعه شود؟
زمانی که کالا به دستم رسیده دچار مشکل بوده؛ چه کاری انجام دهم؟
ارسال بسته‌های پستی چقدر زمان می‌برد؟