وارد سایت دکترموبایل شوید.
روی گزینه سفارش ها کلیک کنید.
در این قسمت با کلیک بر روی جزئیات میتوانید کد رهگیری پست را مشاهده کنید و در قسمت سامانه رهگیری مرسولات پستی وارد کرده و با کلیک روی ذره بین زرد رنگ، وضعیت دقیق سفارش خود را مشاهده نمایید.
آیا در تمام ساعات شبانه روز میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟
شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته میتوانیدسفارش خود را ثبت کنید. سفارشات شما در روزهای کاری و در زمان کاری به سرعت رسیدگی و پردازش خواهند شد.
شرایط بازگرداندن وجه در دکترموبایل چیست ؟
در صورتی که کالایی مشمول مهلت تست فنی یا اصالت کالا باشد و توسط کارشناسان دکترموبایل کالا، دارای ایراد یا مشکل فنی غیرقابل رفع تشخیص داده شود، کالا مرجوع و وجه مشتری در اسرع وقت بازپرداخت خواهد شد.لطفا جهت دریافت اطلاعات کامل به صفحه شرایط و قوانین مراجعه کنید.
چگونه میتوانم از کد تخفیف استفاده کنم ؟
در بعضی مواقع بصورت دوره ای و مناسبتی کد تخفیف از طرف فروشگاه به مشتریان ارایه میشود در هنگام خریدبا وارد کردن کد تخفیف ، تخفیف شما روی فاکتور شما اعمال می شود.
آیا ممکن است در پرداخت اینترنتی ناموفق ، مبلغ از حساب من کم شده باشد ؟
گاهی ممکن است که چنین اتفاقی بیافتد اما ظرف مدت 72ساعت به حساب شما بازگردانده خواهد شد شماره تراکنش نا موفق شما قابل پیگیری میباشد .
چطور میتوانم امتیاز بگیریم ؟
شما از طریق خرید کالا میتوانید امتیاز بگیرید.
آیا امکان خرید حضوری وجود دارد؟
بله؛ اما هدف دکتر موبایل این است که شما یک خرید آسان و لذتبخش آنلاین را تجربه کنید. اما چنانچه شما نیاز به خرید حضوری دارید با مراجعه به شعبات دکتر موبایل میتوانید خرید خود را انجام دهید .
در صورتی که محصول تحویل داده شده، دارای اشکال یا نقص باشد، چه کار کنم؟
اگر موقع تحویل، متوجه شوید که اشکال در بسته بندی محصول است، از تحویل گرفتن آن خودداری کرده و موضوع را بلافاصله به واحد فروش اطلاع دهید.
در صورتی که پس از تحویل گرفتن و باز نمودن بسته بندی، متوجه اشکال شدید، تا 2 روز کاری نسبت به عودت کالا به واحد فروش اقدام کنید.
کالاهای خریداری شده با گارانتی و تحویل داده شده، اگر بعد از چند روز دچار خرابی شده و یا از کار افتاده باشد به کجا باید مراجعه شود؟
در صورت وجود مشکل با شرکت گارانتی تماس گرفته شود.
زمانی که کالا به دستم رسیده دچار مشکل بوده؛ چه کاری انجام دهم؟
آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی حداکثر باید طی 48 ساعت پس از دریافت کالا،به خدمات پس از فروش دکتر موبایل ،از طریق فرم استرداد محصول اطلاع داده شود.
برای استفاده از گارانتی، باید کارتن یا جعبه اصلی کالا نگهداری شود و از دور ریختن آن جدا خودداری شود.استفاده از این سرویس نیز تنها در صورتی امکان پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی آن بازگردانده شود. نوشتن توضیحات یا برچسب زدن،آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی محصول یا پاره و مخدوش کردن آن،امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.
ارسال بستههای پستی چقدر زمان میبرد؟
ارسال مرسولات با استفاده از پست تقریبا در حدود 4 الی 7 روز کاری , ارسال مرسولات با استفاده از تیپاکس تقریبا در حدود 2 الی 3 روز کاری زمان احتیاج دارد.